Monday, October 22, 2012

Bisikkan Hati

Kadang-2 kita tak sedar yang orang yang paling dekat dengan kita sebenarnya betul-2 ikhlas mencintai dan menyayangi kita ,.susah sebenarnya nak ungkapkan perasaan kita kalau kita sendiri taktau mana yang terbaik untuk diri kita sendiri.

Terlalu banyakkan orang yang terbaik untuk kita pilih untuk jadi peneman kita setiap detik kita bernafas,banyak orang yang dah berkorban demi kita , yang sanggup buat apa saja untuk kita demi untuk membuat kita tersenyum setiap saat kita berada di sampingnya , tapi kenapa kita terlupa dengan perkataan " hargai " . ??

sebenarnya ,kita masih mentah untuk kenal erti " hargai " dan " menghargai " ,. banyak lagi kita perlu belajar untuk mengenali maksudnya ,.

" Jika hari ini aku bersama kamu , tapi esok aku bersama Dia , maafkan aku sayang ,. aku hanya mahukan insan yang terbaik untuk menjadi penghibur hatiku .. " 


kita bukan sempurna untuk menjadi sesempurna yang orang lain mahukan , kita juga ada hak untuk memilih dalam kehidupan ,. ini kehidupan kita ,. kita yang menentukan segalanya ,. tak mungkin seseorang itu Jahat , Kejam dalam Cinta ,... mereka mengecewakan kita atas sebab 
" aku bukan untuk mu "